All for you, Pernilla!

Sämst på att uppdatera såhär kommer ditt efterlängtade inlägg Pernilla!
 
För några veckor sedan firade jag min lilla Pernillas födelsedag med mat på resturang och mys! Mååste tillägga att hon fyller år den 2:e April och som alla med lite humor kan förstår så påminner jag henne varje år att hon nästan är ett skämt. Men eftersom hon nu har tjatat en del på mig att jag ska skriva något roligt här så ska jag faktiskt det! Jag ska skriva om våra år tillsammans. (Can you feeel the looove toonight.)
 
Tror vi lärde känna varandra i 3:e klass? En nyinflyttad tjej skulle börja i vår klass och seriöst Pernilla, hur många citroner hade du ätit dagen innan. Sur som ett bi kommer en liten tös in i klassrummet med brunt (lite fluffigt) hår. Hur vi blev vänner vet jag faktiskt inte men jag har en känsla av att det hade med våra fyrbenta vänner (Hästarna) att göra. 
 
Plötsligt hade jag i alla fall hittat en vän och en ridlärare! Och jag skojar inte hon var badass som ridlärare... Här hade man ingen talan och visa rädsla var inte lönt för enligt denna lilla tös på 1,50 så skulle man testa alla man var rädd för eftersom det var det enda sätter att övervinna rädslorna.. Happy me! Samtidigt var vi nog som de flesta hästtjejerna? Vi sov ute i 11 minus i början av december, just for fun!, seriöst så höll jag på att förfrysa och att besöka fåren mitt i natten var en sådär bra ide... Ett finger fick en spricka efter våra feta trixs på de stora halmbalarna. (Inte mitt! och inte mitt fel egentligen!) 
 
På de äldre dagarna begav vi oss till olika gymnasium och jag blev lundastudent och du blev ... eh... traktorstudent! Brumbrum! Seriöst jag fattade inte vad någon sa där upp när vi snackade i tele... Det är som den Johan Glans kör: Såooo tauur douu deär teee höjger! (What the fuck!) 
 
Nä, men vi har haft många roliga minnen och jag väljer att vi ska ha dem för oss själva! Och skratta åt dem en dag med en flaska vin. Typ i sommar? ;)
Du är en underbar vän och jag kommer alltid finnas här för dig! Älskar dig stumpan och vi har många roliga år och händelser framför oss! :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0