En tyst minut för min mage...

Träning träning och lite mer träning! Körde ett rejält (nu menar jag rejält!) träningspass på magen igår och jag brukar inte vara den som får träningsvärk där men idag har jag haft otroligt svårt att komma upp pga magen. Den värker ut i sidorna och jag är fruktansvärt stolt! Känner att träningspasset verkligen gav något och jag har på sistone känt att magpassen gett supermycket! Börjat byta ut maskiner mot friaövningar och det är mycket roligare! Fick lära mig de nya övningarna på ett pass på Fitness24seven och sen det passet har det gått framåt. Men eftersom jag tränar bäst själv så går jag inte på dem passen. Så just nu är mage den bästa muskelgrupen att träna för mig personligen.Jag har kul, jag vet jag kommer ha ont kommande dagar och jag det att jag troligtvis underhåller hela gymmet eftersom en del övningar är typ "WTF?!" Haha men jag har sjukt kul och nästa sommar ska jag ha min killermage! Varit flitig nu också och tagit en bild för att kunna se utvecklingen (Shit nu om man inte ser någon skillnad!) Men den bilden får ni definitivt inte se nu och det lär dröja för man kan se smal ut i kläder och så men man kan väl likna den bilden med en hösäck? Inte tjock men inte snyggt alls! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0