Blod, svett och tårar!

Haft fullt upp i mitt nya hem och livet tar sin tid med. Träning och jobb är prioriterade! Träningen visar resultat och jag är så glad. Jag har kommit upp 5 kilo sen jag började titta över kosten och träningen och gjort lite ändringar och jag känner mig så nöjd! Långt kvar till jag börjar nå de stora målen men jag vill väl påstå att jag hittat en del av kartan som ska leda mig dit.
 
 
Eftersom det var fest igår blir det vilodag idag men dubbel träning imorgon! Simning efter jobb för att få sträcka ut hela kroppen sen ska jag nog hinna en tur till gymmet också hoppas jag. Bara att bita ihop och ha kul så kommer det kännas som det går på nolltid innan jag ska komma på nya mål! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0