Sanningen bakom vänskap!

Nu vill jag ta mig tid och ta upp ett ämne som alla stötter på genom livet. Vänskap! Denna är klurig och bad alla än vill påstår så kommer den och går. Och den är jobbig när den går... Alla har vi upplevt det med. Men jag tänkte ta upp de olika vännerna man har. För alla har vi en lite smartare och en lite händigare och en som är stendum. Why not? 
 
  • Den smarta: Denna gör en rejält lat. Har du ingen sådan är det troligen ändå inte du själv utan hela gänget är stenkorkat! Sånt som händer...
  • Den korkade: Att man har lite otur när man tänker är inte alltid dåligt. Den hittar ju faktiskt alla lösningar man inte ska välja! Tänker oftast efter den talat och det gör den specifik. Ja, fiskar kan också simma.
  • Den älskade: Vem man än träffar så gillar den denna personen mest. Utstrålning och charm till 100 och ska alltid hjälpa till, även när man inte vill.
  • Kollaren: Dags att göra något som är mindre kul. "Klart jag hjälper till, när jag har gjort det det det och det" och så står personen och kollar på. Tror den försöker vara smart och i efterhand utvärdera arbetet. Plus den får inte skulden när något går snett.
  • Hamstern: I love this one! Samlar på allt! Jag menar allt! "Oh kolla en rostig skruv, vilken bra prydnad!" Du skojar va?
  • The Bro: The homie, the one and only! Den som faktiskt inte säger vad man vill höra utan vad den tycker. Gud vad man kan bli irriterad ibland men samtidigt förstår man att de faktiskt har en poäng.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0