Party like a rockstar!

Ska vi ha en liten pratstund om hur fester går till idag? Jag kan väl redan nu erkänna att nä, jag är inte alltid nykter så ja, jag står kanske för något roligt också. Det händer i alla fall men det bjuder jag på! 
 
Först vill jag nämna våra små söta, försiktiga som aldrig gör fel... Vakna! Dem gör så mycket "fel" och de gör det när de dricker så de kan skylla på spriten! Hur många gånger har vi inte hört "Åh, jag minns inget jag var för full!" Inte för att vara sån stumpelumpan men man är inte full efter två cider när man dricker VARJE helg. Sluta försvara dig med spriten, skyll på brist av hjärnceller istället. 
 
Och killarna som inte skyller på spriten men på maten när spritem kommer upp? Pff.. "Ska vi tävla i vem som kan ta flest shots, grabbar?" .. 10 shots senare... *HUUUUURRRRVAAA* (Jag älskar Johan Glans för jag kom inte på hur en spya låter!) Och en kille ligger över muren och "bantar" eller så har han huvudet längt nere i toahålet och söker kontakt med de nedspolade fiskarna! Men! Det var maten de inte tålde! Yeeeeaah right! 
 
Då kommer vi till "jag är så full på sprit(e)!"- personen! Sprite är en läsk vännen, heeeelt alkoholfri. Det är just också alkohol som gör att man blir snurrig och gör bort sig. Sluta säg att du är full det är först tecknet på skådespeleri.. Man säger det för att man är så himla dålig på att framföra det. Har du någonsin varit med om att du frågat en full människa om den är onyckter och den har svarat ja? Jag har aldrig! Inte svarat det iallafall...
 
Har ni även tänkt på alla bilder man har i sin fyrkantiga mojäng dagen efter? (Mobil, kamera, i don´t know..?) Dem ser så himla bra ut under kvällen sen blir det en "gå och skjut mig" när man ser dem dagen efter... Jag förstår att folk i baren måste vara onyktra för att träffa någon. "Hey, du ser ut som en 2-3 starköl kvinna! Slå dig ner här så ska jag bara dricka upp dem först!"  Vilken raggningsreplik! Tänk så bra man måste se ut när han bara behöver en starköl? 
 
Så snart valborg? Undrar vilken kategori som ska brilljera?! 
Have fun!
 
Bild: Google.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0