Sol och värme denna lördag!

Frisk och kry igen så om två timmar blir det jobb. Suttit ute i solen och lyssnat på fåglasång och byns invånare. Det är faktiskt väldigt roande!
 
En hund som skäller på en annan hund någonstans och två fåglar i träden som är reportrar under hela fighten. Vilken kriminell by jag bor i då! Lovar att hundarna hade någon politisk debatt som spårade ut och fåglarna behövde extra pengar såhär på en lördag. 
 
Precis nedanför oss finns det ett daghem och det vet jag för att jag gick där när jag var liten. Där hör man barn som leker och skrattar och i andra sekunden bråkar de och skriker... Så när jag ligger där och blundar och njuter av solen så kan jag se hela senarier i huvudet... Men jag blev lurad! Helt plötsligt börjar "en unge" skrika super högt och suuuperlänge och jag funderar på att han/hon kommer bli operasångare. 2 minuter senare (vilket är länge i konstant skrikande) så slutar skriker med ett... motorljud! Så egentligen är det inte en framtida operasångare utan en duktig hemmafixare. April April? ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0