Det här är MITT liv!

Känner mig flitig som redan packat ner halva rummet i kartonger och kassar. Märks inte att jag längtar? Gud! Kan tiden gå lite fortare? Men nu har jag tänkt typ steget längre och det är inte ofta? Vad är egentligen bra med att flytta? Det är mycket. Men negativt då? Vilka gropar kommer jag att behöva klättra ur? Och hur stavas gropar? (hålor) Så här kommer såklart en liten lista! (Nu bor jag hemma än så det finns säkert en del jag missat!)
 
Negativt:
  • Mat! Skojar du? Jag jobbar tre-skift och kommer absolut inte orka handla varje dag. Men jag är också proffs på att glömma den där lilla ingrediensen som jag verkligen behöver! 
  • Forever alone! Väggarna kommer alltså bli mina nya bästa vänner. Dem kommer se mig skratta, dansa gråta och bryta ihop. Men ey, de kommer allt få sig ett gått skratt lite då och då! 
  • Inget plockas undan av någon annan. Hemma slipper man ibland ta upp saker till rummet då någon tillslut tröttnar på var det ligger. När jag är själv kommer de att ligga där jag la det till jag flyttar det...
  • No Voff Voff! Min lilla vovve är mammas och hon hade blivit deppig av att lämna mamma så jag blir hundlös för första gången i mitt liv. Har alltid haft hund. Inte en sekund har jag varit utan min fyrbenta vän. (Detta kommer bli värst!)
Positivt:
 
  • Jag får vara själv när jag vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0