Lite nytt skadar inte!

Mycket att göra sista tiden! Även om det är typ 2 månader och två veckor till jag lämnar min uppväxtby för Malmö så har jag handlat till det och packat till det! Har många beslut att ta om vad jag vill ha kvar och inte! Men när man ändå förändrar hela boendesituationen, varför inte ändra lite annat med? *Blink!* (Kommer bild längre ner!)
 
Fått frågan nu några gånger, typ tre, om jag tycker att det känns konsigt/jobbigt att flytta från byn. Och mitt svar är Nä! Det känns verkligen som när man var fem och väntade på sin födelsedag eller julafton eller en grymt bra resa! Jag längtar så jag håller på att trilla av pinnen! Färsk start behövs och den är inte en sekund för tidig! snarare tycker jag att tiden kan gå väldigt mycket snabbare! Bara för att klargöra en sak här förresten... Jag trivs verkligen hemma och jag har världens underbaraste föräldrar som jag vet alltid finns där för mig och ja, jag kommer även få svårare att träffa min även underbara bror/bästa vän men parkering får väl fixas så han kan komma förbi med kaka lite då och då? Vovven då? Storasyster lämnar boet och jag kämpar för delad vårdnad men mamma vägrar lite smått. Testade faktiskt att ha vovven i stan och hon har ett sjukt hat mot cyklister... don´t know why! 
 
Byn är mysig i sig och jag har ju faktiskt min bästa vän här men va fan! Bussen går in och hon kommer alltid ha sovplats hos mig. Och många vinkvällar ska planeras! I Malmö har vi ju nära till allt? ;) PAAARTY!
 
Utseende förändring! Check!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0