Uppdatering på allt som hänt!

Absolut ingenting typ! Så detta blir ett halv flummigt och heldrygt inlägg. Tummen upp! Allt som vanligt alltså. Anledningen till/på? att jag varit sämst här är att jag jobbat och varit allmänt upptagen! Okej, lite lögn där för jag hde hunnit men har verkligen inte haft ett dugg kul att skriva. (Ärligaste jag där!)
 
Hmm... så vad ska jag berätta för kul? Jo! Idag hörde jag att något dunsade mer eller mindre men visste inte vad... Så jag ignorerade men fanskapet väckte mig gång på gång. Typ en timme senare ligger jag och fördriver tiden tillsammans med min kära trogna vän (TV:n, I have noo friends!) och upptäcker att det kryper en geting på kudden bredvid mig! Han verkade lite yr och trött. Det är alltså han som bokstavligen gått in i väggen fast kanske mer flugit in i fönstret (Det andra lät bättre!). Men tänk ändå, detta var en timme senare och han har lät dunsat huvudet i rutan i 30 min vilket säkert är typ 20 år för honom... Snacka om enformigt liv. Det var sista gången jag sa att jag hade velat vara en fluga (sneeeeecky), även om detta var en geting. Även om jag hade kunnat se vad andra gjort och sagt så hade jag saknat hjärna för att fatta och jag hade säkerligen hållt på i 30 flugår innan jag gett upp fönstret. (Skiiinnnande!) 
 
Avslut med en bild från veckans roliga händelse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0